Merhaba arkadaşlar, bebeğim 1 aylık birde abisi var 3 buçuk yaşında kreşte hasta oldu bebeğide sürekli öptüğü için ona da geçti dün doktora götürdüm azotri antibiyotik verdi ama reçetede 6 aylık verileceği yazıyordu sizce vermelimiyim ne olur yardımcı olun