Merhaba arkadaşlar 2023 Mayıs’ta sozlesmeli personel olarak atandım..şuanda doğum iznnindyeim…iznim pazartesi bitiyor..ise gitmeyecem rapor alacam 1 ay kadar…benim Ocak maaşım yatmaz mi.
İzni pazartesi mi salı mi almaliyim.
Maaş iadesi varsa nereye iade edeceğim anlamadım.kime vereceğim.. ücretsiz izne ayrılacağım buna dair dilekçeyi ne zaman vermeliyim rapor bitmeden mi vermeliyim ..çok yeniyim bilmiyorum bilen varsa lütfen yazabilr mi