tazemom1 şuan bebeğiniz 1.5 yaşına gelmiş yani aynı zamanda 1 yaş ergenlik dönemi gibi olan bir dönem bu 3.5 yaşına kadar devam edicek bir dönem, agresiflik,ben merkezcilik ,inatçılık,iletişim problemleri,ayrılık kaygısı ,aslında bebeğinizin bu yaşadığı durum normal ve telaslanicak birseyide yok aksine gelişiminin bir parçası . Söyle şuan yaşadığınız durum aslında size kızdığı için çünkü siz onu ne kadar yanlız süre bıraktınız bilmiyorum ve bu süreçte bakıcısı kimdi. Ve siz işe giderken ona nereye gittiğiniz neden gittiginizi acikladiniz mi . Bunlar bebeğinizin sizin bırakıp gideceksiniz korkusu ve dediğim gibi atak dönemi gibi düşünün o yüzden bu şekilde davranıyor bunun yanı sıra başka bir öfke patlamaları falan varmıdır . Ekran yinede vermeyin vermeyen bir anne olarak söylüyorum gerçekten ilerleyen dönemlerde daha iyi anlayabilirsiniz bunu . Biryere giderken kısa ve net açıklamalar yapmalısınız