Uykudan gözleri akıyor, kucağımızda vs de uyuyorlar ama o yatağa başlarını koymuyorlar. Bir şekilde yatırmayı başardığımızda kendi kendilerine uyuyabiliyorlar ama çok zor yatıyorlar sürekli kalkmak istiyorlar. Nasıl yaptınız anneler. Cidden kafayı yiyeceğim artık bu uyku muhabbetinden.