Benimki de öyle 9 aylık olacak hala adam akıllı bisey yemez aç durur yemek yemek istemez anne sütüyle doymaya çalışır büyüdüğü için yetmiyor artık sütüm gece gündüz meme istiyor yıldım 🥹 bazen yiyor ama saldım ben de uğraşmıyorum bisey yedirmek için kilosu iyi. Karnı acıktığı zaman iyi yiyor ne zaman isterse o zaman yediriyorum ben de her sofraya oturturum ama kahvaltı olsun akşam yemeği olsun hep bizim yemek yediğimizi görür ona da yemeğini sofrada yediririm bir iki lokma işte ne yerse..