Kızlar kızım 14 aylık olmak üzere çalışıyorum işyerinde süt sağıyorum 4 saatte bir 90 cc ancak geliyor iyice azaldı yani bu kadar azalması normal mi sizce sağıma devam etmeli miyim yoksa gidince emzirsem yeterli mi siz sağım yapıyor musunuz kaç saatte bir sağıyorsunuz