nilsupandr Merhabalar 16 aylık bebeğim var açıcı seçici hiçbişey yemiyor diyebilirim ben de ceviz bal fındık günlük yesin istiyorum karışım, yoğurt pankek içinde kek yaparak herşeyi denedim yemiyor sizler nasıl yediriyorsunuz tarifleriniz neler ?
beyzzsenturkk_ nilsupandr bişeye katmıyorum 15. ayından beri önüne koyuyorum yiyor bazen cevizli muzlu yoğurt yapıyorum öyle yiyor su an 23 aylık
AyseSena nilsupandr kuruyemişleri robottan geçirip içine tahin ekledim katı kıvamlı bir püre oldu ya pankek ya da normal kek şeklinde vermeye çalışıyorum yoğurt ya da irmikli puding tarzında yemedi
Aylakiz0-6 nilsupandr ben o aylarda smothie yapıyordum, kefir muz avakado ceviz ve bal karıştırıyordum içiyordu, bazen badem fındık falan da koyuyordum pipetle içiyordu tadı da harika oluyor deneyin isterseniz
Ballikizim99 Ceviz vermiyorum açıkçası ama fındık ve badem veriyorum iyice ezilmiş şekilde yoğurduna koyuyorum içine bebe bisküvisi yada karadut özü falan katıyorum tadı güzel olsun diye o şekilde yiyor
maygirl nilsupandr rondodan un kiwamina gelecek sekilde cekiyorum.mesela cennet elmasini cok sewiyor icine karistiryorum.yada y9gurdun icine.zaten toz gbi oluyor farkedilmiyor bile.