amabanavardediler orta kapıyı açıyorlar zaten ordan binersiniz. Yardım eden olur,olmazsa da yardım isteyin. Bazen suratıma bön bön bakıyorlar arabanın ucundan tutar mısınız diyorum tutuyorlar beraber indirip kaldırıyoruz 😂bahsettiğim büyük kartlı otobüsler,diğer küçük dolmuş tarzı birşeyle gidecekseniz onda genelde bebek arabasını katlamanızı istiyorlar.