Kızlar ehliyet sınavına gireceğim çalışıyorum da E sınavdan bahsediyorum bu arada o ekran görüntü beni felaket panik stres yaptırıyor ilk sınavdan 68 de kaldım ama telefonda uygulamada çözerken hiç bir skinti problem yok geçiyorum ama E sınavda takılıp kalıyorum napabilirim öneriniz varmı 🙏