Mnbj123 Yaklaşık bir aydır sadece geceden geceye bir kere emiyor gündüz asla emiyor o sütün zararı var mı başına böyle gelen var mı ne yapmalıyım sizce Zaten doğduğundan beri mama veriyorum
assyam Mnbj123 az emmesi zamnla sütünüzun azalmasına sebep olur ama zararı neden olsun ki anne sütünün bir damlası bile çok kıymetli sonuçta. bnm bebegm de 11 aylık hiç bı zamn çok emen bir bebek olmadı bnde mama takviyeli gidiyrm hala. uyutrken emiyor sadece
ipeksiiimom Mnbj123 bilmiyorum bunu siz de yaşadınız mı ama ben çok beklediğim zaman tuhaf bi koku gelmişti sütümden burnuma sağıp vermemiştim
assyam Mnbj123 zararı olmaz sağıp sütun beklemesi gbi bı işlem degl direk sizi emiyor o yüzden tedirgin olmanıza gerek yok bnce yne de bı doktora danışın istersenz