Merhaba hanımlar daha öncede çok soran olmuştur ama yine de sizlerin fikirlerini almak istedim.☺️
Bebeğim beş aylık yani altıncı ayın içinde. Öğretmenim ve çalıştığım için bebeğim hem anne sütü hem de mama ile besleniyor. Ek gıdaya başlamak istiyorum ilk olarak neleri nasıl tattıracağım acaba? Yardımcı olursanız sevinirim💐☺️