Merhaba yüzüme ağda yaptığım zaman berbat oluyor çok uzun süre sivilceyle uğraşıyorum normalde sivilce çıkmaz hiç adetten adete bir ikş tane bunu önlemek için ne yapmam lazım usturayıda denedim sivilce yapmadı ama batıyo elime rahatsız oluyorum öneriniz var mı