Oğlum anasifina yeni başladı 2 hafta oldu bugün rehber öğretmen benimle görüşmek istediğini dile getirmiş oğlumda sadece konuşma geriliği var 3.5 yaşında henüz tam serbest konuşması yok ama bişey istediyi zaman söylüyor anlatıyor neden konuşmak ister rehber öğretmen