Benimde doktorum emzir ama bi yerde sütün kesilecek ve tası değişecek bırakacak dedi bende hemen kestim ve 2 hafta sonra gögsümden süt gelmez oldu birde söylediği doktorun diğer bebek için biriken sütün kalitesinin çok düşük olacağını söylemişti emzirmeye devam ettiğim sürece