glamt babam da olmuştu 3-4 sene önce ve zor bi hastalık allah yardımcınız olsun ama tedavi ile belli bi sürede iyileşti çok kısa değildi süreç ama aşırı uzun da değildi. O süreçte hep maske taktı yüzündeydi zona babamın. Şuan iz bile kalmadı şükür. Ama ilk iyileştiğinde beş altı ay iz vardı. Sonrasında o iz de kayboldu. Tedaviyi hatırlayamadım malesef ama antibiyotik muhtemelen. Ama geçiyor allahın izniyle. Bir de çok temas olmasa iyi olur yani zona bulaşmaz ama su çiçeği çıkarttırabilir