Artık bırakmamız lazım ama ne gece ne gündüz uyumuyor emziksiz 2 ay once yaklasık bir ay uyraslarla bıraktırmaya calıstım bıraktık dedim eşim yatırıyodu megersem uyumuyor diye emzigi gizli gizli veriyormus ondan gece uyurken baba baba diyormus şok oldum neyse tamam dedim ama artık bırakmamız lazım o bırakma süresinde emzigi atmıstık simdi biberonun emzigini emiyo biberondan cıkarıp onu vermis yeterki agzında bisey olsun öyle uyucak nolur bi etkili yontem söyleyin ne yapabilirim
Oncesinde eve kocaman bi sinek girmisti onu kavanoza koydum emzigide içine attım ucunu kesik bak yemiş falan demistin simdi napcam bilmiyorım sirkeye falan batırıyorum emmiyo ama uyutamıyorum