Yonca29 bu doğru değil. Bebeklerde mide kapakçığı tam gelişmemiş olduğundan bazı bebekler kusar. Her ay 1 kilonun üstünde kilo alıyor ama benim bebeğim kusuyor. Bazen fazla emiyor kusuyor bazen gazını çıkarırken de kusuyor. Ama bu kusmalar fışkırır tarzda değil. Önemli olan çocuğun gelişim durumu yoksa bir önemi yok