Hala bir korkuyla yazıyorum dün akşam saat 19:30 da bebeğim yataktan düştü uyumuyordu da yalnızda bırakmamıstım altını değiştiricektim kafamı cevirmemle düşmesi bir oldu tutamadım elim ayağım boşaldı yerde ağlıyodu bilinci acıktı vücudunu kontrol ettim hemen kucagıma aldım sakinleştirdim hastaneye götürdüm 2 saat müşade altında tuttular cok şükür birşey olmadı eve gönderdiler ama gözlemleyin dediler bu sabah tekrar hastaneye götürdüm nolur nolmaz diye ama birşeyi yok dediler içim elvermiyo dün akşamdan beri kafayı yemek üzereyim nasıl böyle bir aptallık yapabilirim o görüntü gözümün önünden gitmiyor vicdan azabı cekiyorum resmen yavruma baktılca yerin dibine giriyorum bebeğim cok şükür iyi ama ben kahroldum hiç iyi degilim acaba birşey olurmu diye diye kendimi bitiriyorum Allah bütün bebekleri korusun annelerede güç kuvvet versin başına gelen varmı ne yapmalıyım