15 aylık olmak üzere bi kızım var,kapı çalsa korkuyor,maça gittik stadyumun sesinden korkmasını normal karşıladım,uçak geçiyor bak dediğimde korkudan kucağıma atlıyor,bi kaç ay öncesi balondan ve sakız çiğnemimizden korkuyordu şu an onlara alıştı,sanırım büyüdükçe alışcaklar