Merhaba arkadaşlar . Bebeğim normalde saatinde uyuyan bir bebekti takı bir haftada 4 dışı birden çıkana kadar . Gece uyumak bilmiyor uyusa memeden çıkmak bilmiyor sürekli mızmız sürekli ağlamaklı son bir haftadir hiç uyumuyoruz desek yeri var. Dışı için her türlü şeyi yapıyorum rahatlasın diye ama başka bir sebebi mi var yoksa bile bu durum geçici mi tecrübe edeninenlerden bilgi bekliyorum 🥹.