Arkadaşlar merhaba, bebeğim 4:30 aylıktan itibaren mememi emmemeye başladı.
başlarda uykusunda veya sakinken günde 1 /2 kere verebiliyordum ancak artık sadece ⅔ günde bir kafasına göre bir kere almaya başladı. Mesela acıkıp ağlıyor mememe koyduğunda sinirlenip hiç emmi daha çok ağlıyor biraz biberonla süt verip karnını yarıca doyurduğumda bazen anca o zaman mememi alabiliyor devamında. Philips Avent biberon kullanıyorum bir dönem sütüm çok azaldığı için dördüncü ayda Philips Avent ile mama desteğine başladım bir hafta on günün sonunda mememden uzaklaşmaya başladı. Algısı açıldığı için bu aylarda çok normal düzelir deniyor ancak hiç inanmıyorum var mı böyle bir süreç yaşayan ne yapabilirim her uyuduğunda süt salmaya çalışıyorum ancak yeterli olmuyor mamaya çok Abandık desteklerinizi bekliyorum teşekkürler