sebur Kızlar bebişim 20 günlük dilinde çok az beyazlık kalıntı var bu neden oluyor normal mi birsey yapmak gerekiyormuş? Süt içtiği için mi böyle acaba
askbebegimmbenim sebur pamukçuk olmuş olabilir her bebekte muhakkak oluyor karbonatlı su hazırla bı temiz bezle ağzının içini hafifçe temizle. Karbonatlı suya bezi batır biraz ağzını dilini sil geçer merak etme
yagizinannesi0606 sebur karbonatli şu ile temizle yoksa beslenme reddi olur agridigi için veya eczaneden ağız bakım seti al
tugceyldzzz Doktorlar bile karbonatlı su öneriyor malesef cok ilerlemedigi sürece ilaç damla vs vermiyolar ilerlemeden karbonatlı bezle temizleyin korkmayın bizdede olmustu gecti çok şükür
Sogukbaklava sebur Günde 5 6 kere(en az 3yani her 5 seferde 3 kere ) her seferinde farklı steril bezle tek seferde olacak şekilde yapmanız lazım geçer
fkaracelik Beslenme sonrası karbonatlı suyu temiz bir tülbentle diline sür uc dort gün büyük ihmtimalle süt kalıntısıdır pamukcuk olursa damaklarda beyaz oluyor genelde
yaraliceylanim sebur Pamukçuk değildir o sürekli süt em kus kalıntı kalıyor Pamukçuk olsa ilerler pamuk şeklinde olur dili. Ben dokunmadım takı 4. Aylık olana kadar bir kere karbonatlı su ile sildim hiçbir şey kalmadı şuan yine kustugu için çok hafif beyazlık var
sebur yaraliceylanim ondanda olabilir bende öyle düşündüm biraz bekleyeyim bakalım karbonatlı su falan denemek istemiyorum neyseki çözümü olan bisi olmadı saglik ocağına götürürüm bi
Alyehus sebur bizde de oldu karbonatlı su verme dedi doktorumuz bize. Benim göğsüm için mikostatin kızım için günde 1 şurup verdi 2 günde geçti. Bence çocuk doktoruna götürüp karar verin henüz çok küçük.
sebur Alyehus evet kimi doktor öneriyor kimi doktor onermiyor. Bende kullanmayı düşünmüyorum zaten sonucta tedavisi basit olan ilacı olan birsey biraz gözlemleyeyim olmadı saglik ocağına götürücem bi.
yaraliceylanim sebur en güzeli çünkü çok küçük daha bende sormuştum saglık ocagına Pamukçuk değil demişti zaten pamukcık ise ilerler inşallah değildir