Kızlar selam 657’ye tabi 3+1’li sözleşmeli memurum. Analık iznim bitti yıllık izinlerimi kullanıyorum şu an. Sonrasında 2 yıl ücretsiz izne ayrılmak için dilekçe vereceğim kurumuma. Yalnız 1 yıl sonra işe geri dönme ihtimalim var kayınvalidem bebeğime bakabileceğini söylüyor. Aklıma takılan şu; işe geri döndüm birkaç ay çalıştım, kayınvalidem bakamadı diyelim tekrar ücretsiz izne ayrılabiliyor muyum? Bu şekilde yapan var mı?