Deletedmom_206 kahvalti yaptık fotoğrafi yok ama ne olsugunu soyliyim. Yumurtanin sarisini omlet seklinde pisirdim. Yaninda bebek bisküvili muz (ceviz ezip ceviz de koydum) yanidna cam rende de ezdigim salatalik. Bu kadar. Peynirimiz yoktu bugun aksam alicaz ☺️ (7 buçuk aylik)