zeyno0904 Açıkçası doktor yorumu sonucunda içine normal pijama takımı giydirip 1 tog tulum ile yatırıyordum bizim de oda 23 derece ama özellikle sabaha karşı üşüdüğünü fark ettim üstünü de örttürmüyor zaten, ben de başka bir doktor yorumuyla 2.5 tog tulum sipariş verdim ebebekten içine sadece zıbın giydirip onunla yatırıyorum üşümüyor 👌🏻