Kızlar bebeğime amcası bu dans eden kaktüslerden hediye almış sağolsun. Bir buçuk hafta önce onu eline verdiğimizde inanılmaz çığlık atarak ağladı çok korktu. Biz sakinleştirdik falan sonra bi kaç kere daha sesini açmadan sevdirmeye çalıştık ama baktık korkuyo oyuncağı yok ettim. Sonra o günden beri çocuğum yeni gördüğü bişeye uuuuu diyo. Böyle normalde daha önce korkmadığı bazı sesli şeylerden korkuyo böyle elini çekiyo kendini geri atıyo. Uuuu diye böyle sesler çıkarıyor. Acaba bu normal bi durum da ben bu oyuncakla mı bağdaştırıyorum yoksa çocuğum oyuncaktan sonra bazı şeylerden korkar mı oldu? Bir de dün gece sabaha kadar hiç uyumadı ağladı üst damak kabarmış diş gelecek sanırım hafif ateş de var çok mızmız ve huysuz. Şimdi yanımda uyuyor. Görseniz 1 dakikaya bi tik tik atıyo böyle uykusunda minik sıçramalar yapıyo. Korkmasın diye saçını kulağının arkasına koyarak sevdim hafifçe. Aklı çıktı bağırarak uyandı ağladı sonra geri uyudu. Şimdi de minik mink sıçrıyo dalıyo tekrar. Sizce ben hepsini birbirine bağlantılı görmelimiyim yoksa denk gelmiş şeyler mi tesadüfen. (Bu arada bebeğim 9 aylık)