Kubra-2607 Kızlar merhaba,kızım 5 aylık kültürde üreme oldu yazıyor 5 aylık.bunun için yatışmı olur yoksa evde tedavimi?
patateskizartmasi Kubra-2607 biz daha bir hafta önce yatış yaptık bakteri ürediği için. Serum veriyorlar, sürekli bez kontrolü, idrar tahlilleri vs.
krdlnege Kubra-2607 3 aydan küçükse yatış büyükse evde de tedavi verilebiliyor. oğlum 2 aylıktı üreme çıktı 10 güne yakın yatmıştık. Allah evlatlarımızı korusun
ezgiakyldzzz Kubra-2607 aynısını oğlum 15 günlükken söylediler. Yenidoğan yoğun bakımdan imza atıp çıkarttım. Ateşi olursa getirecektim bol bol anne sütü +mama takviyesi derken 4 aylık oldu ve hiçbir sorunu yok çok şükür. Bence tek doktorla kalmayın.
krdlnege patateskizartmasi rica ederim Allah şifa versin inşallah. çocuklarda sık oluyo erkek bebekse sünnet yaptırın biz hastaneden çıkar çıkmaz yaptırdık hamdolsun geçti 🌸