Cuma gününden beri burun akıntısı var çocuğun çok doluyor gözü de akıyordu doktora gittik damla verdi geçti geniz akıntısı içinde zaditen verdi yarında bu aşıların ikinci dozlarını attırcam burnu doluyo sürekli çok nadir öksürme hapşırma oluyo ama ateş hiç olmadı sizce attırsam bi sorun olur mu kızlar?