Merve2626 Herkese merhaba.18 aylık bebeğim için bot almak istiyorum fakat rahat ve ağır olmaması lazım önerisi olan varsa çok mutlu olurum.
Mnli Merve2626 kar botu h&m ve decathlondan aldım bu sene 16 aylık kızıma ikisinden de memnunum igor superfit de daha önce deneyimleyip memnun kaldığımız markalar
fatmaa37demir Merve2626 ben kızıma vicco dan aldım çok hafif ağırlık yapmıyor ama oldukça da kalin sicak tutuyor ayağını
_YanakReisinAnnesii Merve2626 2 senedir viccodan alıyorum kar botu şeklinde. Çok hafif ve oğlum düşme vs herhangi birşey yaşamıyor,ayağını da sıcacık tutuyor içi tüylü.
HELELEKADIN Merve2626 ben sürekli vicco da görüyorum alan herkes çok memnun hafifmiş içi tüylü olanlar falan varmış çok sıcak tutuyo diyorlar