Sıfır araba alınmıyor çok aşırı pahalı oldu. Biz 1 hafta önce golf aldık ben sıfır istiyordum dediğini gibi ama eşimde sıfıra yakın 2. El bakıyordu hep 740 bin liraya aldı sıfır olmadığı için ben pek ısınamadım araba. Eğer bütçeniz yeterse sıfırdan şaşmayın. Biz peşin aldık faizden pek anlamıyorum ☺️ rabbim olmayan herkese nasip etsin