ervaoyku Arkadaşlar 4.5 aylık bebeğim var bu döneme kadar 3 kere hasta olduk ya şaşırdım valla antibiyotik kullanıyoruz her seferinde de dışarı çıksak hemen burnu tıkanıyor ve öksürüyor ya ne yapabilirim acaba hasta olmasın diye