Oglum 3 yasını gectı bı hafta ıyıysr obur hafta hep hasta karnım agrıyor dıyor bu gece yıne karnım agrıyor ovala dedı ovaladım ılac verdım sıcak tuttum gecmedı, oyle herseyı yıyen bı cocuk da degıl abur cubur cok az yer cıps dı cıkolataydı yemıyo fazla bugun resmen saat 5e kadar agladı, sonra da ayagım agrıyo dedı ben anlamıyorum bışey mı dokunuyor üşütüyor mu, esım bışey olmaz üşütmüştür deyıp cıkıyor ışın ıçınden ama ben korkuyorum nıye agrır kı karnı😔🙏🙏ne yapsam bılmıyorum çok uzuluyorum bu duruma dr. a gıtsek agrı kesıcı verıp gonderıyor,…. 🙏🙏