Tazeanne109 uyku tulumu biraz sıkıntılı iş bence ya. Olmayabiliyor da cunku bazılarının kalıpları büyük bazıları küçük bir de seneye kış ne kadar uzarlar ne olur tam da bilemeyiz. Üst olarak hep alırım bir sonra ki mevsime ama uyku tulumu konusunda bilmiyorum. Kızım 27 aylık o da hala uyku tulumu giyiyor. En son kaç yasa kadar varsa giydirmeyi düşünüyorum 😅