

Kızlar merhaba oğlum 2 yaşında yaklaşık 2 haftadır gözünde bu şekilde arpacık benzeri yumru var daha öncede oluştu fakat kendi kendine geçti bir süre sonra ama bu iyileşmedi başına gelen var mıdır doktora götürmek istiyorum ama en son göz doktoruna gittiğimizde kavga kıyamet baktırabildik gözüne huzursuz etmek istemiyorum çocuğumu başına gelen var mı nasıl bir çare buldunuz?