ley_la idrar yolu enfeksiyonu olabilir hiç idrar testi yapıldı mı? Benim yazdan beri geçmeyen kaşıntım vardı, doktora da gittim, mantar tedavisi uygulandı, geçmeyince birkaç ay kendim de fitil aldım yine de geçmedi. Sonra kasığıma giren ağrıyı farkedip idrar yolu enfeksiyonu şüphesiyle doktora gittim, test yapıldı ve evet idrar yolu enfeksiyonum varmış. Ona göre ilaç kullandım ve kaşıntım bitti çok şükür