YigitAlpsMom Kızlar ben regl olmadım diye randevu almıştım bugün için ama bugünde regl oldum birde hormonlarima baktırmak istiyordum aceba gitsem ilk gün hormon testi yapılır mı bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim ona göre randevuyu erteleyeceğim
Minigim38 YigitAlpsMom benimde adetim az oluyor doktorum gel bi kontrol edelim gerekirse hormon testi yapalım dedi hormon testi daha önce hiç yaptırmadım adetli mi olmamız gerekiyor
YigitAlpsMom Minigim38 evet canım adetin ikinci yada üçüncü günü yapılıyormuş ben gittim sadece ultrasonla muayene etti kanı sağlık ocağında ver dedi bende orda vercem hem adetin ikinci günü olmuş oluyor
Cigdem61 YigitAlpsMom yok hiç farketmez tsh yani tiroit testi yaptırmıcaksanız aç tok farketmez ama tiroit değerine bakacaksa aç olmak lazım