Benim bebeğim de çok gazlı 4,5 aylık asla bitmiyor. İnşallah geçer sizinkisi de. Dönüyor mu bir de ayaklarını çekince çıkarabiliyor mu gazını? Ben çok sıkıntısı olduğunda nurse harvers colex şurup var ondan veriyorum iyi geliyor her yolu denediyseniz mutlaka deneyin. Bir de kakası nasıl bebeğinizin