aysayss doktorunuza sordunuzmu bu cok sekerli napalim diye. Bu arada bizim bebis de kusuyor alerji mamasi olmayan mamalardan 120 cc iciyordu her emmeden sonra bundan icemiyo midesi almiyo. Yalniz degilsiniz ve bebeklerimiz oyle yada boyle sevgimizle buyuyecekler dua edelim gecsin alerjileri ek gidada yada ileride rahat etsinler