kutayberkay en kötü falan değil ben doğdugundan beri çocuğum ona götürüyorum hiçbir sorun yaşamadım siz sorun yaşadınız diye en kötü olarak ilan edemezsiniz herkes her doktorla anlaşamayabilir veya tedavi yönteminden de memnun kalmamış olabilir ama en kötü diye kötülemeniz hiç hoş değil Ben 1 senedir gidiyorum çocuğum yeri geldi çok ağır hasta oldu verdiği ilaçlar sayesinde kısa sürede toparladı başka doktorlara da gittim çocuğum daha kötü oldu herkes her doktordan memnun kalmayabilir ama en kötü demek hiç hoş değil