karan0772 [silindi] Bizde 9 aylık olduk aynı durumdayız yani elimiz beşikte sürekli ona rağmen uyanıyor ve gece uykusuna 1 de geçiyor bizde mi sorun var gen anlamadım
[silindi] karan0772 bu saat olmus hala tekrar uyutmaya calisiyorum nerdeyse 2yasina girecek normal degil bukadari😔
neslihanazakli ikrakuss çok sinirli bi insana dönüştüm çocuğuma tahammül edemyrm kendimi suçluyorum sürekli ki suçluyumda zaten elimde değil
neslihanazakli şaka gbi ya asla uyumuyo oğlum asla gündz sürekli sallanarsk elini kpşunu tuttal elli kere uyanarak uyuymaya çaliyrm gece artık pilim bitiyp 10 bçkta uyudu 12 de kalktı ağlıyo susmuyo ne emzik ne su esneyip esneyip ağlıyo gerçkten çıldırcaö artık
neslihanazakli hiç bizaman derin uyumazdı ama bakıyorumda 4.ay 8.ay ve bu ay gerçkten perişan olduk atak haftaları gerçkten dığru demkki çocuğum ayaklanmaya çalışıyor ondan bu huysuzluk uyku gerilemesi yaşıyor olabilirmi anneler 10 ay 14 günlük