zeynepppac merhaba hanımlar bebeğim grip oldu burun akıntısı, hafif öksürük, hapşırık, ağlayarak uyanma var. çok çaresiz kaldım şu an şehir dışındayım bulunduğum yer köy hastanesinde çocuk doktoru yok evde ne yapabilirim yardımcı olabilir misiniz?
zeynepppac zeynepppac şurup verebildim sadece eczaneye danışıp aldım (a-ferin) başına gelip öneri verecek var mı ?
aysegul_my zeynepppac o şurup onu iyileştirir gün gün ama 7 aylık bebeğe aferin verilirmi bilemedim sen ginede az ver sabah akşam, burnu tıkanirsa sogani kes böl 4e başucuna koy burnunu açar burnu tikanirsa serum suyun varsa yıka burnunu başka yapilcak bişii yok yemeklerle destekle tavuk sulu çorba gbi
zeynepppac aysegul_my evet eczanede az ver şurubu yarım çay kaşığı verdim korktum. teşekkür ederim sağolun
elizinannesi1 Zeytinyağının içine sarımsak köy 3-5 tane 1 gece bekletip ayak altına sür zeytinyağını varsa tabi baş ucuna da soğan kesip koy tencerede su kaynatıp odayı nemlendirebilirsin en önemlisi burnu temizlemek geçmiş olsun