@tazeannisko Merhaba her bebekten bebeğe değişir bu ama genelde ateş yapmıyor huzursuzluk veya uyku yapıyor aşı sonrası atrşini kontrol ederek takibini yaparsın,bebeğin ateş varsa ateş düşürücü verebilirsin sonrasında bazıları aşıya gitmeden ateş düşürücü veriyor siz öyle yapmayın çünkü bebeğin iğneye nasıl tepki vereceğini bilmeden direk vermek pekte faydalı değil tercih yine sizin tabikide gazkolik galiba onun için de rezene veya kimyon çayı içmeni tavsiye ederim sütten bebeğine geçerek rahatlatır veya internet tredyol sitesinde clinikid diye masaj yağı var bebeklere özel karnına masaj yapıyorsun biz o şekilde rahatlıyorduk yüz üstü bekletebilirsin oda gazını kolay çıkartmasını sağlar sola doğru yan yatıedığındada faydasını görebilirsin gaz sancıları 4.aya kadar sürüyor malesef 4.ayda biter inşallah birde bebeğin boy ve kilosunu sormuşsun oda yine hemşire bilgilendircektir sizi ama doğdu kilodan 600-1000 kg arası almalıdır boyu da 1,3 cm arası uzuyor her bebek kendine özeldir bunu da unutma