r_zgar185 Merhabalar 2 yaşında oğlum var ve kilosu 12 geçen anasağlığı kontrolüne götürdük hemşiremiz kilosu ayına göre normal dedi ama malesef ki eşimin ailesi zayıf diye tutturdu ve kayınpederim siz bu çocuğa bakamıyorsunuz dedi geçen gittiğimizde doktorların ve hemşirelerin normal kiloda olduğunu söyledim ve kapattım konuyu ama çok sinir oldum daha öncede aynı şeyi yaptı oğlum çok hareketli asla yerinde durmuyor yediğini zaten hareket ederek yakıyor sizlerin bebekleri kaç kilo acaba
mami68 r_zgar185 benimkinin birisi 11,2 diğeri 12 25 aylık olacaklar da sen bizimkileri bırak bak ortalama hep böyle ama ortalamayı geçtim her bebek farklı eşim de bazen ay şunun bebesi nasıl yiyor falan diyor direkt olarak eşimi o bebeğin babasıyla kıyaslıyorum bazen empati yapmadan anlamıyorlar gerçi yapsanda anlamıyorlarda neyse takma kafana aç yatırıyorum yemek vermiyorum hepsini biz yiyoruz de Bide keşke kendi çocuklarınada böyle titiz davransalardı dünya daha iyi bir yer olurdu
shiningmother34 r_zgar185 2 yaş 12 kiloyuz bizede hep zayıf diyolar zaten ama takmıyorum artık annenin pskolojisini bozmaktan başka bi işe yaramıyolar keza
Gldekpnci r_zgar185 benım oğlum da kiloluydu küçükken suan da biraz öyle bizde de obez olcak bu çocuk lafları dönüyordu yok neyle besliyorsunuz işte mamayı çok mu veriyon gibi gibi kimseyi susturamazsın insanlar genel olarak susmaz doktoru dinle geç kafa yorma
r_zgar185 Eseraly çok teşekkür ederim sürekli aynı şeyi söylüyorlar o yüzden biraz takıldım daha güzel bir üslupla söyleseler keşke ama malesef yani herkesin normal dediğine illa bir şey bulacaklar
Nurayse-12 Benim oğlumda 25 aylık 11.7. Yemesi içmesi çok iyi ama yerinde asla oturmadığı için kilo almıyor sağlığı yerinde olsun da yeter. Konuşan kulp bulan hep oluyor zaten
kado5518 Benim kızım 15 aylık 13 kilo ama asla kilosunu göstermiyor görenler bu kız 13 kilo yoktur senin yanlışın var diyorlar sonra kucaklarına alınca bi şaşırıyorlarr ağır gelince ,bende buna sinir oluyorum herkese kilosuyla ilgili açıklama yapıyorum
Ayse5100 r_zgar185 çocuğunuz gayet sağlıklı şükredin ne güzel. Eşinizin ailesne gelince evet bakamadım o yüzden 2 yaşına kadar siz baktınız diyin susmayın asla. Eşiniz gereğini de söylesin siz fazla muhatap olmayın böyle bilinçsiz insanlarla.
Minii_baby r_zgar185 hastalanmayan çocuk sayfasında bir macun tarifi var kilo yapıyormuş kullanıp memnun kalan çok bir bakın isterseniz benim kızım da 2 yaşında 17 kilo
tospikannesi_ r_zgar185 çok çok normal biz 2 yaşına girdik boyu 90cm kiloda 15.850 gram civarı geldi biz ayına göre öndeyiz hatta sizin bile iyi yani millete bakmayın konuşup dururlar zaten illa bulurlar birşeyler
Samyeli008 r_zgar185 3 yaşındaki kızım daha yeni 12.7 oldu boşverin kimin ne dediğini kilo almayan çocuk almıyor iştahsızsa yapacak bir şey yok. Onlar yedi de biz mi elinden aldık
Fidelcee r_zgar185 canım insanlar obez sınırındaki çocuğu normal gördükleri için senin çocuğuna zayıf diyorlar. Hiç kafana takma he de geç daha çok duyacaksın çünkü