_adrrdnz00 Anlaşabiliyor musunuz kızlar. Ben balık eşim ikizler. Ben çok duygusalım alınganım keşke hiç bir şey i takmasan kafama ama eşim tam tersi rahat takmaz pek.Aramız iyi şükür anlaşıyoruz zıt karakteriz ama birbirimizi dengeliyor uz sanki 😃Sizde durumlar ne
KLORAK _adrrdnz00 ben Aslan eşim akrep ama benim doğum haritama bakan kadın yükselenime yatkın oldugumu. Söylemişti ve yükselenim Başak . Haklı da götü yer görmeyen biriyim sürekli temizliki kişisel bakım kek börek çörek eşim de tam akrep aha da o paşa da zıttız birbirimizi ısırıyoruz sonra pansıman yapıyoruz
kurabiyevarsimitvar _adrrdnz00 Ben başak, eşim aslan. Ben çok duygusal, takıntılı, çekilmez, nazlı, dediğim dedik falan filan biriyimdir eşim de sessiz, zeki, ince düşünceli, bana karşı bol bol “Ya Sabır!” Çeker. Bence iyi anlaşıyoruz.🤭✨️
_adrrdnz00 Minigiimm_ Ay iyi valla Allah kimsenin evine huzursuzluk koymasın zordur ya. Anlaşmak kafaların uyulması çok önemli
Yesillimon _adrrdnz00 Ben yengeç eşim koç burç uyumuna göre anlasamayan burclardaniz ama gayette anlaşıyoruz 😃
aslhnkrts _adrrdnz00 ben koçum eşim balık yani biz iyi anlaşırız burda yükselen burçlarında etkisi var 😂
beyzzsenturkk_ _adrrdnz00 ben teraziyim asırı duygusal ilgi isteyen yapış yapış bi burcum eşim ise yay.. kendi haline bırakıldıgı sürece süper aşırı temiz titiz bakımlı yani hasta yatagında bile olsa kalkar kombin yapar çok zıt karakterleriz ama çok iyi anlaşıyoruz 😂😂😂
Yusufagahinannesi beyzzsenturkk_ bizde de ben yay eşim terazi. Ben rahat mutlu kafaya tokadan başka bi şey takmayan sınırları kararları tutarlı eşim bi gün ak derse ertesi gün hayır bu kara diyen ama benim gibi gezmeyi eğlenmeyi bilen ve seven biri. Tek farkımız ben rahatım o biraz pimpirikli masallah genel manada iyi anlaşırız
dilara_kolbas75 _adrrdnz00 ben oğlak eşim aslan ikimizde liderlik ar yonetmeyi seviyoruz çok anlaşamayan bir çift dqaeğiliz ama bazen ters dustugumuz konular oluyor
beyzzsenturkk_ Yusufagahinannesi terazi burcu nerde görsem tanırım dün eşime boya aldırdım beğenmedim iade et dedim bugun yine vazgeçtim başka bi renk seçtim galiba gelince kavga edicez ksmemdlsmkw teraziler hep böyle çok kararsız ya valla allah sabır versin sizede eşimede yaylar çok net ben o kadar net olamam mesela hep diğerinde aklım kalır😂😂😂😂
Aptalllarsizi _adrrdnz00 ben akrep eşim oğlak zıttız ikimizde dik kafalı sürekli kavga halindeyiz ortak tek noktamız çocuklarımız 😂
defnesmom3 _adrrdnz00 ben terazi eşim balık çoğunlukla iyiyiz ama fikirler her zaman uyuşmuyor ama bir şekilde orta yolu buluyoz😁
cansusrgl amazontuba ay nasıl oluyorlar benim oğluşumda 2 aylık terazi burcu hiç tanımıyorum Terazi erkeği