Ciğerlere inmiş olabilir allah korusun doktora gidin bence onun dışında bol bol günde 4 5 kere serum fizyolojikle burnunu açın nebülizatör varsa içine serum fizyolojik koyun onu solutun bitinci sırtına vurun balgam attırıyor bu yöntem yutupta osman gönülalın uygulamalı videosu var onu izleyip yapın odasına soğanı ikiye bölüp üzerine 10 tane karanfil batırıp koyun. Bir diş sarımsağı ezin bi kavanoza koyun üzerini geçecek kadar zeytinyağı koyun 1 2 saat beklettikten sonra o zeytinyağını ayaklarının altına sürüp çorap giydirin uyurken yaparsanız daha faydalı oluyor ve sarımsağı değil sadece yağını süreceksiniz sarımsak ayak altına değerse yakıyor birde emziriyorsanız bir diş sarımsağı minik mimik doğrayın üzerine bir çay kaşığı bal ve 3 4 damla limon sıkın onu suyla yutun sütünüzden bebeğinize geçsin doğal antibiyotik hem iyileşir hem bağışıklığı kuvvetlenir çok geçmiş olsun rabbim şifasını versin yavrunun