Arkadaşlar artık ülkemizde kızamık salgını yaygınlaştığından sağlık bakanlığının kararı bu yönde .. Ebemiz bizi aradı haber verdi Biz bugün gidip aşımızı olacağız inşallah . Sizler de bebeğiniz ayı ne olursa olsun sorun çünkü 10 aylık bebeklere de yapıldığını duydum .