adasmummy Kızlar bebeğim aşıdan sonra biraz ateşlendi gibi oldu ama sadece sırt ve ense sıcak göğüs ayaklar bacaklar alın yüz eller hep normal sıcaklıkta bebeğin ateşi var denmez değil mi biri aydınlatabilir mi beni
Dlkuzn adasmummy 2 aylıkkken 3 aşı olmuştur 2 bacak bir kol koldaki verem aşısı güçlü canlı aşıdır ateş olmasa bile ağrı ve huzursuzluk yapabilir bebeğinize biz havale geçiriyorduk neredeyse verem aşısında bebeğime ağır gelmişti 24 saat takip etmiştim dikkat edin
mer_501 mer_501 bizde 2 aylığı yeni olduk iki gün boyunca 37 .1 37.2 oldu yükselmedi 38 olunca bı çay kaşığı Colpol ver dedi hemşire ama ben vermedim ince giydir biraz ürünü geçer
babyys Ateş ölçer yok mu ölçün isterseniz 38 üzeri olmadıysa endişelenmeyin normal vücudu savaşıyor aşırı ateşte kolu kalkmaz kafasını kaldırmaz baygın gibi olur anlarsınız halinden. Çok endişeleniyorsanız calpol verebilirsiniz.
adasmummy babyys alından ölçüyorum canım 37.1 çıkıyor hep normal ama sırt ve ense sıcak onu anlamadım