Damla31 [bilinmeyen] evet ilac da 2 yas alti yasaklanms ama doktorumz verdi grip oldugu icn kullansammi blmiyorum
Uykusuz09 Bende veriyorum 7 buçuk aylık oldu kızım. Fayda etti hemen. Çok kötü olmuştu. Şimdi geçti sayılır