aybuke5517 komando surekli ani bi sekilde goreve çağırırlar, 10 gun giderler dönüşte izin beklersiniz bi kac gun ertesi günü mesaiye çağırırlar tabur zaten başlı başına problemli sehir desen kucuk hastane dogru düzgün yok bi alışveriş merkezi yok kiralar uçuk memuru zengin sanıyorlar. Her olayda baska güvenlik gücü yokmus gibi komando gidiyor cocuklar baba yuzune hasret