Kızlar 2. Hamileliğim , yüzümde kırmızı lekeler var. Roza gül gibi iki yanağımdada var. Bayadır var hatta, inanın kendime ayıracak vaktim yok bebeğime bakıyorum bide 2. Geliyor çok az kaldı ama yüzümdeki lekede canımı sıkıyor. Kırmızı dairemsi , diğer yanağımda da var. Bilmiyorum geçer mi ? Sizde oldu mu ? Neler yaptınız? Ben napsam ? Nemlendiriciyle geçmez gibi geliyor. Önerilerinizi dinlemek isterim.